چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
عجب شیر پرس - نمایشگاه بین المللی تبریز به عنوان یکی از قوی ترین نمایشگر قدرت صنعتی کشور است و در این زمینه از قدمت و پیشینه درخشانی برخوردار میباشد.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرنگار عجب شیر پرس، مدیر عامل نمایشگاه بین المللی شیراز در گفتگو با خبرنگار عجب شیر پرس ضمن بازدید از نمایشگاه تبریز با اشاره به اهمیت و سابقه دیرینه تبریز در شناساندن صنعت کشور، گفت: مدیریت خوب و با تجربه ای که در این مجموعه دیده می شود نشانگر خلاقیت و نوآوری در ایده پردازی و شیوه نوینی از ابتکار آفرینی است.

دکتر فرهادی با بیان اهمیت برگزاری نمایشگاه ها در حوزه های مختلف افزود: نمایشگاه صنعت خودرو با توجه به استقبال بازدید کنندگان، تولیدکنندگان برندهای مختلف از حوزه های مختلف و مجموعه عواملی که در شکل گیری یک نمایشگاه تاثیر دارند را به طور کلی همه ابعادش رو خوب و مثبت و موفقیت آمیز دیدم چرا که اجرای هر نمایشگاه موفقی لازمه اش کیفیت اجرایی آن است.

وی هم چنین با تاکید بر داشتن استاندارهای لازم یک نمایشگاه، اظهار داشت: با بازدیدی که از نمایشگاه تبریز داشته ام بر این امر واقف شدم که هیچ کمبودی به لحاظ دارا بودن از کادر مجرب اجرایی وجود ندارد. از طرف دیگر اطلاع رسانی خوب و کسب موفقیت در جذب بازدیدکنندگان باعث شده است که استقبال خوبی هم از این رویداد مهم به عمل اید. اجرای نمایشگاه ها در تمام کشور ها نشانگر قدرت صنعت؛ فرهنگ و زمینه های دیگر است تا در برجسته سازی ان اقدام عملی صورت پذیرد. نهایتا این امر باعث رشد تولید و اشتعال زایی بیشتر در منطقه و کشور می شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: