دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
عجب شیر پرس - معاون فرماندار عجب‌شیر گفت: خانواده‌های شهدا و جانبازان صاحبان اصلی انقلاب و به‌عنوان اسطوره‌های ایثار و شهادت از یادگاران ارزشمند سال های دفاع از خاک مهین اسلامی هستند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایثار، رضا عاشقی معاون فرماندار این شهرستان در آخرین روز از هفته دولت به‌اتفاق احمد خیرخواه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عجب‌شیر، اکبر خاتمی رئیس اداره پست شهرستان و مسئول ایثارگران سپاه با دو خانواده شهید و دو جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت کو کردند.
 رضا عاشقی در این دیدارها شهدا را گلچین شده از سوی درگاه الهی و والدین شهدا را گلچینی از جامعه اسلامی عنوان و اظهار کرد: امنیت و آرامش و اقتدار کشورمان به برکت همین خون‌های پاک شهیدان است و باید در تمام مراحل زندگی خود قدردان ایثار آنان و خانواده‌هایشان باشیم.
معاون فرماندار عجب‌شیر بابیان اینکه والدین شهدا نور چشمان ما هستند، بیان کرد: آنان ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و از خدای متعال می‌خواهیم ما را شرمنده خون مطهر شهدا نکند.
در این دیدارها اکبر خاتمی رئیس اداره پست شهرستان بابیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در سخت‌ترین شرایط کشور درراه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ثابت‌قدم ماندند، عنوان کرد: آرامش و آسایش خود را مدیون خون شهدا هستیم و دیدار از خانواده‌های آنان وظیفه همگانی است و راهنمای ما در خدمت شایسته به مردم است.

وی افزود: شهدا در راه حفظ دین اسلام و کشور جان خود را در طبق اخلاص گذشتند و ما باید همواره از مکتب شهدا درس بگیرم و در جهت حفظ آرمان‌های  آنان و انقلاب اسلامی گام برداریم.
در پایان این دیدارها به‌پاس صبوری و قدردانی از ایثار خانواده‌های شهدای گران‌قدر و جانبازان عزیز با اهداء لوح تقدیر از رشادت‌های آنان تجلیل شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: