يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
وزیر بهداشت:
عجب شیر پرس - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به رغم پرداخت وجه به کواکس هیچ واکسنی برای ما ارسال نشده بود و واکسن به یک مسئله سیاسی تبدیل شده بود و عده ای آن را به اف ای تی اف گره زده بودند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، روز سه شنبه بهرام عین‌اللهی افزود: قبل از شروع دولت فقط ۱۸ میلیون دز واکسن تزریق شده بود، زمانی که دولت روی کار آمد روزانه ۵۰ هزار مبتلا، ۸ هزار مریض بدحال و بیش از ۷۰۰ نفر از هموطنان ما جان خود را از دست می‌دادند. مردم در خانه‌های خود قرنطینه و روحیه مردم بسیار بد و کسب و کارها تعطیل شده بود.  

وی با اشاره به اولین دیدار کابینه دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب، گفت: اولین تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در شروع دولت به ما  مدیریت فوری مسئله کرونا و واکسیناسیون عمومی بود و ما این مهم را در دستور کار خود قرار دادیم.  

وی با اشاره به نقش مساجد در ابتدای انقلاب و تربیت جوانان باانگیزه و انقلابی، اظهارداشت: ابتکار دولت برای سخنرانی وزرا در مساجد باعث شد سنتی فراموش شده  با همتی که صورت گرفت، مجددا احیا شود.

عین‌اللهی یادآور شد: مساجد طبق فرمایش امام(ره) دارای نقش و اثرگذاری ویژه ای بوده و هستند؛ چرا که مسجد پایگاه ارتباطی مهمی بین مردم و دولت است. دولت سیزدهم  اقبال ویژه ای به مساجد دارد و مساجد همواره سنگری مهم در  انقلاب از ابتدای آن بوده و خواهد بود.  

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: مساجد باید محلی باشند که خدمتگزاران دولت در هر رده‌ای گزارش خود را ارائه و از مردم برای اداره بهتر امور استمداد بطلبند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: