جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
فرماندار بناب خبر داد
عجب شیر ما - فرماندار بناب از پلمب برخی ستادهای انتخاباتی نامزدها در شهر و روستاها خبر داد و گفت: این ستادها به علت فعالیت بیش از حد قانونی این ستادها تعطیل شدند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، ولی‌الله فرج‌اللهی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب از هماهنگی کامل عوامل اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: یک هزار و 700 نفر عوامل اجرایی و نظارت در امر برگزاری انتخابات در بناب همکاری خواهند کرد.

به گفته وی، صلاحیت 8 نفر از کاندیداها مورد تأیید قرار گرفته و تمام فعالیت کاندیداها و طرفداران آنها رصد می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بناب اظهار داشت: شور و هیجان انتخابات برای همه قابل درک است اما برخی قانون شکنی‌ها و اقدام‌ها که منجر به آسیب دیدن حقوق عمومی در ایام انتخابات و باعث بدجلوه شدن شهر باشد دور از انتظار و موجب رنجش مردم می‌شود.

فرج‌اللهی سپس با اشاره به دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی و عدم رعایت آن از سوی برخی از کاندیداهای انتخابات تصریح کرد: به منظور پیشگیری از این تخلفات نسبت به امحای 90 عدد بنر که خارج از ماده 61 آیین‌نامه اجرایی انتخابات در سطح شهرستان بناب نصب شده بود، اقدام شد.

وی از نامزدهای انتخابات خواست در مدت باقی مانده از تبلیغات انتخاباتی، از دادن وعده و وعیدهای غیرعملی پرهیز کنند.

فرماندار بناب با درخواست از همه نامزدها و هواداران آنها برای رعایت اصول اخلاقی، انسانی و قواعد قانونی تبلیغات و پرهیز از هرگونه اقدام تخریبی علیه سایر نامزدها و هوادارانشان از مسئولین شهرستان گفت: در تلطیف فضای سیاسی و اجتماعی شهرستان کمک کنند و ضمن ایفای رسالت خود در جلب مشارکت حداکثری مردم و همراهی در مسیر تحقق رقابت‌های قانونمند انتخاباتی نسبت به انجام مسئولیت قانونی خود تلاش کنند.

فرج‌اللهی از پلمب برخی ستادهای انتخاباتی نامزدها در شهر و روستاها نیز خبر داد و افزود: به علت فعالیت بیش از حد قانونی این ستادها تعطیل شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بناب در ادامه با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی تمام افراد دخیل در امر انتخابات شهرستان آمار واجدان شرایط رأی دادن در شهرستان بناب را 99 هزار نفر اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد که با حضور پرشور مردم شهرستان در پای صندوق‌های رأی یک حماسه بزرگ سیاسی برای این شهرستان رقم خواهد خورد.

برچسب ها: انتخابات ، بناب
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: