شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
عجب شیر پرس - انتظار "مرتضی پورعلی‌گنجی" برای انجام بازی رسمی در تیم فوتبال پرسپولیس به پایان رسید و او چهارشنبه شب برای تیم جدیدش به میدان می‌رود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان است. این دیدار از هفته چهارم لیگ برتر و در حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

بانوان نیز همچون هفته گذشته می‌توانند با حضور در ورزشگاه، نظاره‌گر این دیدار باشند و به حمایت از تیم‌های مورد علاقه خود بپردازند.

بر این اساس، مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع باتجربه و ملی‌پوش کشورمان که در نقل و انتقالات به جمع شاگردان گل محمدی پیوست به احتمال فراوان در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان می‌رود. وی قطعا یکی از ارکان اصلی سرخ‌ها در فصل جاری خواهد بود و با توجه به مصدومیت فرشاد فرجی، باید منتظر حضور پورعلی‌گنجی در میدان باشیم.

وی در دو هفته ابتدایی به دلیل صادر نشدن کارت بازی نتوانست به میدان برود. وقتی این مشکل نیز حل شد، وی در بازی با آلومینیوم هم غایب بود چراکه محرومیتش از زمانی که سال ها قبل با نفت تهران در لیگ برتر حضور داشت پابرجا مانده بود.

اکنون همه موانع از پیش‌روی شماره هشت جدید پرسپولیس برداشته شد و باید چهارشنبه منتظر حضور وی در ترکیب اصلی تیم تحت هدایت گل‌محمدی باشیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: