پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
عجب شیر پرس - حضور مردم در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تبریز نشان از علاقه به تولید ملی دارد و نشانگر داشتن توسعه و رشد در تمامی ابعاد نسبت به جهان غرب می باشد.
به گزارش خبرنگار عجب شیر پرس، دبیر اجرائی خانه کارگر استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه در زمینه های مختلف تولیدی و صنعتی استان، گفت: حمایت از کالای ایرانی و خرید از این کالاها به منزله حمایت از کارگر ایرانی می باشد. لازم است که در این فرایند اقدام عملی خودمان را از تولید ملی و کارگران وطنی صورت دهیم تا هزاران نفری که در بخش تولید به خدمات مشغول هستند بتوانند به ادامه فعالیت شان بپردازند تا این چرخه از حرکت خود باز نماند.
کریم صادق زاده با اشاره به اینکه رشد تولید ملی منوط به حضور مستمر کارگران در این بخش می باشد، افزود: امیدواریم در این شهر بزرگ صنعتی که قطب صنعتی منطقه هم به شمار می رود بتوانیم روز به روز شاهد خدمات شایسته نسبت به جامعه کارگری باشیم. در حال حاضر 700 هزار نفر در کل استان آذربایجان شرقی کارگر بیمه شده داریم که از این تعداد 500 هزار نفر به مرکز استان و شهر تبریز مربوط می باشد که در واحدهای مختلف صنعتی، خدماتی و غیره به فعالیت مشغول هستند.
وی در پاسخ به نقش نمایشگاه در میزان تولید و صادرات استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: قطعا می تواند نقش مهمی را در این راستا ایفا نماید و باعث ارز آوری بیشتر گردد. چون حضور عام مردم و در کنار آن تولیدکنندگان استانی و کشوری باعث ایجاد ارتباط وسیع تر جهت فروش و معرفی کالاهای تولیدی می شود و با ایجاد ارتباط چهره به چهره با مشتریان می توان نهایت خدمتگذاری را ارائه کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: