شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
عجب شیر پرس - سرپرست فرمانداری ششتمد گفت: همزمان با هفته دولت ۱۱۴ پروژه عمرانی، کشاورزی، تولیدی و خدماتی با سرمایه‌گذاری ۷۰۶ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، حسین ایثارگر روز یکشنبه افزود: طرحهای مورد بهره برداری در ششتمد در حوزه های عمرانی، بهداشت و درمان، کشاورزی، مخابرات، مسکن مددجویی و خدمات شهری و روستایی اجرا شده است.

وی اظهار داشت: طرح مزرعه مرغ مادر گوشتی یکی از طرح های شاخص شهرستان ششتمد بود که با سرمایه گذاری بخش خصوصی طی هفته دولت به ثمر نشست.

سرپرست فرمانداری ششتمد گفت: در این شهرستان ۷۳ واحد مرغداری گوشتی فعال است که بدین منظور مزرعه مرغ مادر گوشتی در راستای تکمیل بخشی از زنجیره تولید و پاسخ به نیاز این واحدها به جوجه، راه اندازی شده است.

ایثارگر اظهار داشت: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای بیان خدمات دستگاههای اداری به مردم است که این موضوع در افزایش امیدآفرینی در جامعه موثر است.

وی با بیان اینکه مردم، صاحبان اصلی انقلاب هستند که همواره در حمایت از آرمانهای انقلاب در صحنه حضور دارند، گفت: تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات مردم باید اولویت مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی باشد.

ششتمد، از بخش های تابعه شهرستان سبزوار، اردیبهشت امسال به شهرستان ارتقا یافت.

مرکز این شهرستان سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربعی، که ۲۴ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است، در فاصله ۲۴۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

ششتمد از ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی تشکیل شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: