جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
در پنجمین روز هفته دولت؛
عجب شیر پرس - ۱۰۷ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال امروز یکشنبه همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار و شماری از مسوولان خراسان شمالی در شهرستان شیروان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، این طرح ها در بخش های نوسازی مدارس، بنیاد مسکن، اقتصادی، کشاورزی، مخابرات، آب و فاضلاب، برق، گاز، عمران شهری و خدماتی است که با تکمیل و بهره برداری از آنها علاوه بر ایجاد تحول در استان زمینه اشتغال برای شماری از افراد جویای کار منطقه نیز فراهم می شود.  

از مجموع پروژه های هفته دولت در شهرستان شیروان ۹ پروژه با اعتبار ۸۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی و ۹۸ طرح نیز با اعتبار هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

افتتاح شهربازی پارک کوثر با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار و شروع عملیات حفر، تجهیز و اجرای خطوط انتقال آب چاه های آهکی جنوب این شهرستان با ۲۲۰ میلیارد ریال از مهمترین طرح های هفته دولت امسال در شیروان است.

در هفته دولت امسال ۷۴۳ طرح با اعتبار یکهزار و ۹۴۸ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در این استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می شود که از مجموع آن ۳۶ پروژه با اعتبار ۹۴۸ میلیارد تومان مربوط به کلنگ زنی و ۷۰۷ طرح با اعتبار یکهزار میلیارد تومان مربوط به بهره برداری است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: