جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
عجب شیر پرس - استاندار بوشهر گفت: با تلاش و هماهنگی مسئولان استان امسال منابع اعتباری حوزه راهداری به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، احمد محمدی زاده روز یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی پل سید رضا گناوه گفت: با افزایش میزان اعتبار مصوب به بخش راهداری امسال پروژه های مهمی در این بخش عملیاتی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی یادآورشد: با وحدت، همدلی و پرهیز از رفتارهای تفرقه انگیز، خودسرانه و خودخواهانه می توان گام‌های بزرگ و مهمی در استان و برای خدمت به مردم برداشت.

محمدی زاده با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی گفت: مسئولان باید مردم را به سرمایه گذاری به ویژه در بندر گناوه که منجر به تولید و اشتغال می‌شود ترغیب کنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: شکوفایی بخش خصوصی زمینه‌ساز جهش اقتصادی است و باید از این فرصت برای رونق و آبادانی منطقه استفاده کرد.

وی با تاکید بر شکوفایی بخش خصوصی در گناوه در نیمه دوم سال جاری تاکید کرد: باید ظرفیت بخش خصوصی را برای عمران، آبادانی، پیشرفت و توسعه منطقه به میدان آورد.

فرماندار گناوه نیز گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۱۰۷ پروژه عمرانی با ۴۷۶ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان افتتاح و اجرایی می شود.

محمد تقی صفری افزود: خدمت رسانی به روستاها از اولویت‌های این شهرستان است و در همین ارتباط ۳۵۰ هزار مترمربع از معابر روستایی و شهری آسفالت شده که از این میزان ۲۵۰ هزار مترمربع از معابر روستایی است.

وی توجه به پروژه های فرهنگی، مسائل دینی، سلامت، بهداشت، تربیت بدنی در کنار اجرای پروژه های اقتصادی را از دیگر اولویت های این شهرستان عنوان کرد.

صفری در خصوص احداث پل سید رضا گناوه گفت: احداث این پروژه ۲۰ سال است که ابتر باقی مانده و باتوجه به ترافیک بالا اجرای پل جدید از ضرورتها و از مطالبه های مردم این شهرستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: اجرای پل سیدرضا به طول ۹۰ متر گامی در راستای ارتقا ایمنی عبور و مرور و تامین ایمنی پایدار در محورهای ارتباطی گناوه است.

عبدالکریم اخترشناس افزود: برای اجرای این پل ۲۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: امسال به مناسبت هفته دولت ۳۷ پروژه راهداری در استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن شروع می شود که از این شمار چهار پروژه در گناوه افتتاح و عملیات اجرایی سه پروژه دیگر نیز آغاز می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: