چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
استاندار البرز :
عجب شیر پرس - استاندار البرز گفت: دولت در مباحث تاثیر گذاری ورود کرده که ساماندهی شرایط اقتصادی کشور، افزایش رفاه و تامین زیرساخت‌های ضروری و عقب مانده به ویژه در مناطق محروم کشور، توانمندسازی اقشار کم برخوردار جامعه از جمله آنها است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا ، مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و دستگاه های اجرایی استان  البرز افزود:  در شرایطی که دولت مردمی سیزدهم با رویکردی متفاوت به دنبال حل و فصل مسایل و موضوعات خرد و کلان داخلی و خارجی است، ما نیز به عنوان کارگزاران نظام باید در این راستا با اهتمام ویژه ای وارد عمل شویم.
استاندار البرز گفت: رییس جمهور به صورت شبانه روزی در عرصه کار و تلاش است و در نقاط مختلف کشور حضور پیدا می کنند تا مستقیم و بی واسطه با بطن جامعه ارتباط برقرار کنند.
عبداللهی بیان داشت: بر این اساس با الگو گرفتن از سیاست های کلان و اتخاذ تدابیر ویژه متناسب با شرایط استان، ۶۶ محله کم برخوردار استان برای ساماندهی و توانمند سازی هدف قرار گرفتند.
وی افزود: همچنین روزهای سه شنبه هر هفته دیدار چهره به چهره با مردم و روزهای چهارشنبه برپایی میز خدمت در محله های هدف و روزهای جمعه در مصلی های استان به منظور رسیدگی مستقیم به مطالبات مردمی در دستور کار قرار گرفت.
استاندار البرز گفت: در سفر رییس جمهور به استان نیز ۱۷۸ توافق با اعتباری بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان مصوب شد که تحول بزرگی در زیرساخت های استان محقق می شود.
وی اظهارداشت: در حوزه های مختلف خدمت به مردم و زیرساختی، برنامه های بزرگی داریم که برای تسریع در تحقق آنها به کارمندان و مدیران دلسوز و پرتلاش نیاز داریم.
استاندار البرز اضافه کرد: قرارگاه های اجتماعی، اشتغال، توسعه اقتصادی و کشاورزی، حجاب و عفاف و به منظور بسیج تمام توان استان در راستای حل موضوعات اساسی استان تشکیل شده که تاکنون نتایج ملموسی داشته است.
عبداللهی گفت: بر این باور هستم که با تلاش شبانه روزی، اتحاد و انسجام مجموعه مدیران، کارمندان در سطوح مختلف و فعالان مردمی، می توانیم در یک زمان منطقی تمامی مشکلات استان را حل کنیم و البرز را به استانی نمونه در کشور تبدیل کنیم.

وی یادآورشد: در حوزه های مختلف خدمت به مردم و زیرساختی، برنامه های بزرگی داریم که برای تسریع در تحقق آنها به کارمندان و مدیران دلسوز و پرتلاش نیاز است.
استاندار البرز افزود: امید است بتوانیم به تاسی از شهدا و بویژه شهیدان رجایی و باهنر خدمتگزاران صدیقی برای نظام و مردم باشیم.
وی ادامه داد: کارمندان نمونه با زینتی از تقوا و درستکاری باید بلحاظ علمی و اخلاقی از قابلیت های ویژه ای برخوردار باشند چراکه ویترینی از کارآمدی نظام و نمادی از دولتمردان خدمتگزار هستند.
عبداللهی گفت: فروتنی، گشاده رویی، تلاش صادقانه و خدمت محور، احساس مسوولیت و حفظ حرمت در قبال ارباب رجوع از جمله الزامات اخلاقی یک کارمند است.
در این مراسم از کارمندان نمونه ادارات و دستگاه های اجرایی استان البرز تقدیر شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: