سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
رییس هیات اجرایی انتخابات عجب شیر:
عجب شیر ما - رییس هیات اجرایی انتخابات عجب شیر با بیان اینکه اعتماد مردم از مهم ترین سرمایه های مسوولین نظام بوده و باید از آن پاسداری کرد، گفت: مجریان انتخابات و نمایندگان فرمانداری باید با حفظ بی طرفی خود، مانع از سلب اعتماد مردمی شوند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل ازایرنا، ابراهیم طاهری، روز سه شنبه در جلسه توجیهی، هماهنگی و آموزشی نمایندگان فرمانداری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بر رعایت اصل بی طرفی توسط مجریان انتخابات تاکید کرد و افزود: رعایت اصل بی طرفی مهم ترین وظیفه عوامل اجرایی در انتخابات است.
وی، با اشاره به اینکه مردم اطمینان کنند که از آرای آنان صیانت خواهد شد، اظهار کرد: نمایندگان فرمانداری باید در روز رای گیری هوشیارانه از نصب آثار تبلیغاتی در شعبه های اخذ رای جلوگیری کرده و شرایط مناسبی را برای انتخابات سالم و پرشور فراهم کنند.
فرماندار عجب شیر، پرهیز از جانبداری، قانون مداری و تلاش برای حضور حداکثری مردم را از مهم ترین رویکردهای مجریان انتخابات دانست و یادآور شد: به طور قطع مردم به دور از حاشیه ها و تبلیغات سوء بهترین انتخاب را خواهند داشت.
طاهری، با بیان اینکه مجریان انتخابات امین مردم و امانتدار آرای آنان هستند، ادامه داد: تمام برگزار کنندگان انتخابات باید بدون جانبداری از نامزد خاصی زمینه مشارکت حداکثری را فراهم و از آرای مردم صیانت کنند.
وی گفت: انتخابات باید در فضای سالم، با نشاط و در چارچوب قوانین برگزار شود و دست اندرکاران با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب، رای مردم را حق الناس بدانند.
طاهری، با بیان اینکه مردم پیروز واقعی انتخابات هستند، بر فراهم کردن شرایط برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد.
وی اظهار داشت: بیش از دو هزار و 500 نفر در قالب هیات های اجرایی، هیات های نظارت، بازرس، نیروهای امنیتی و سایر عوامل دست اندرکار در این شهرستان مسوولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
برچسب ها: انتخابات ، عجب شیر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: