يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
در جریان بازدید از پایانه‌های مرزی غرب کشور؛
عجب شیر پرس - معاون اول رئیس‌جمهور تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف به تسهیل‌گری برای سفر اربعین هستند و آنچه در توان دارند باید در این راستا به‌کار گیرند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، «محمد مخبر» روز شنبه به‌منظور بازدید از پایانه‌های مرزی غرب کشور، به کرمانشاه سفر کرد و در بدو ورود به استان مورد استقبال استاندار و جمعی از مدیران ارشد محلی قرار گرفت.

معاون اول رئیس‌جمهور در این سفر یک‌روزه از پایانه‌های مرزی و روند تجهیز و آماده‌سازی مرزها برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین بازدید کرد.

مخبر سپس در گفت‌وگو با خبرنگاران، به دستور رئیس‌جمهور درباره اینکه سفر اربعین باید هم ارزان و هم راحت انجام شود اشاره کرد و گفت: اگرچه اربعین یک حرکت مردمی است و ما باید مردمی بودنش را حفظ و تقویت کنیم اما دستگاه‌های اجرایی موظف به تسهیل‌گری برای این سفر عظیم معنوی هستند و آنچه در توان دارند باید به‌کار گیرند.

معاون اول رئیس‌جمهور با درخواست از مردم برای مدیریت زمان سفر اربعین تصریح کرد: مردم، هم قبل از اربعین و هم بعد از آن می‌توانند به این سفر مشرف شوند و در تمام مرزها از جمله مرز خسروی امکانات خوبی فراهم شده  و از مردم می‌خواهیم از این امکانات استفاده و به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه‌ها عبور کنند.

مخبر متذکر شد: به دلیل گرمای هوا بهتر است توقف زائران حداقلی باشد و برای مسایل بهداشتی و سایر موضوعات، ستاد اربعین اقدامات بسیاری هم در داخل و هم بیرون کشور انجام داده است و البته خود مردم هستند که باید بتوانند با یک برنامه‌ریزی و تدارک درست، از این برنامه استفاده کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: