جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
عجب شیر ما - بهرام سرمست کاندیدای رد صلاحیت شده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در این حوزه انتخابیه معرفی شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، وی مسئولیت های مختلفی را در استان آذربایجان شرقی از جمله مدیر کل امنیتی سیاسی استانداری و معاون فرهنگی منطقه آزاد ارس را بر عهده داشته و همچنین تدریس در رشته علوم سیاسی در دانشگاه ها را در کارنامه فعالیت شغلی خود دارد.
وی از جمله کاندیداهای رد صلاحیت شده دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و یکی از اصلی ترین گزینه ها برای قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان بود.
سرمست در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصلاح طلبان با رد صلاحیت ها از صحنه خارج نمی شوند ، گفت: اصلاح طلبان معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و چنین موضوعاتی را تنها ناشی از سوء تفاهم و نگرش سلیقه ای می دانند.
وی با بیان اینکه اصلاح طلبی می­خواهد شاکله نظام حفظ شود ، اظهار کرد: اصلاح طلبی برای جبران خواسته های نسل جدید برنامه دارد.
وی با یادآوری اینکه در ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان تبریز دیگر کاندیداهای رد صلاحیت شده از جمله دکتر شکور اکبرنژاد نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و سردار مولوی از فرماندهان سابق لشکر31 عاشورا نیز حضور دارند ، گفت: اصلاح طلبان برای پیشرفت و توسعه کشور هیچگاه خسته نشده و تمامی ناملایمات را به خاطر حفظ نظام به جان می خرند.
سرمست به برنامه های ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در تبریز اشاره کرد و گفت: این ستاد برای جذب حداکثری مردم برنامه های متعددی را برای معرفی کاندیداهای خود از جمله سخنرانی شخصیت های برجسته ملی و استانی و استفاده فضای مجازی را در دستور کار دارد و معتقد است موفقیت اصلاح طلبان با مشارکت گسترده مردم شکل می گیرد.
وی با بیان اینکه اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه های تبریز به طور گسترده و با تشکیل ستاد انتخاباتی ویژه، همراه کاندیداهای اصلاح طلبان هستند، افزود: حضور این سرمایه عظیم می تواند انتخابات هفتم اسفند ماه را به حماسه دیگری تبدیل کند.
وی همچنین به تشکیل ستاد انتخاباتی ویژه برای بانوان در تبریز اشاره کرد و گفت: بانوان نقش مهمی را در حرکت های انقلاب اسلامی داشته اند اما متاسفانه حضور این قشر به دلایل مختلفی کمرنگ بوده است.
سرمست با بیان اینکه هرکجا زنان وارد میدان شده اند بخوبی توانسته اند نقش خود را ایفا کنند ، گفت: در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو نیز شورای اصلاح طلبان در نظر داشت از وجود بانوان با نگرش اصلاح طلبی استفاده کند اما بیشتر داوطلبان مدنظر رد صلاحیت شدند و اصلاح طلبان ضمن احترام به سایر کاندیداها تنها دکتر زهرا ساعی را در این حوزه به عنوان کاندیدای خود معرفی کرد.
وی گفت: اصلاح طلبان با وجود تمام محدودیت ها وارد صحنه انتخابات شده اند و در مقابل کاندیداهایی که از زمان مدیریت خود در دولت قبل برای شرکت در انتخابات برنامه ریزی کرده اند تنها مشارکت حداکثری مردم را پشتوانه خود می دانند.
وی با اشاره به استقبال اقشار مختلف مردم برای حمایت از کاندیداهای اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه تبریز،آذرشهر و اسکو ، گفت: ستادهای مردمی مختلفی در حال شکل گیری است و ستاد مرکزی اصلاح طلبان آماده هرگونه همکاری با این ستادها است.
از مجموع 283 نفر کاندیدای ثبت نامی حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر 159 نفر تأیید صلاحیت شده در صحنه رقابت برای نشستن بر شش کرسی مجلس شورای اسلامی باقی مانده اند.
دور دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی و دور پنجم انتخابات مجلس خبرگان به صورت همزمان در هفتم اسفند برگزار می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: