دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
معاون اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:
عجب شیر پرس - معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: توسعه همگانی ورزش در این استان مستلزم مشارکت بیشتر نهادهای مختلف و دستگاه های اجرایی است تا به این وسیله بتوان برنامه ها و رویدادها را افزایش داد و تشویق همگانی را برای رو آوردن به فعالیت‌های بدنی رقم زد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، علیرضا امینازاده روز شنبه افزود: توسعه ورزش به ویژه درخانواده‌ها نیازمند مشارکت بیشتر دستگاه‌های مختلف از جمله آموزش و پرورش و شهرداری است و باید هیات های ورزشی برنامه های خود را در راستای کشف استعدادها و همچنین رونق ورزش در بین خانواده‌ها داشته باشند تا به این وسیله رشته های مختلف در خانواده‌ها توسعه پیدا کند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان اصفهان تصریح کرد: از طرفی هرچه بتوان مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش را داشته باشیم می توان برای رونق فعالیت های بدنی امیدوار بود لذا باید برنامه‌ریزی جامع برای حمایت از بخش خصوصی ضروری است.

امینازاده خاطرنشان کرد: از آنجا که ورزش نقش اساسی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد دارد لذا با سرمایه‌گذاری در آن می‌توان بسیاری از هزینه های اجتماعی را کاهش داد و  افزایش شور و نشاط در سطح جامعه را رقم زد.

وی گفت: همچنین رونق ورزش در مناطق کم‌برخوردار نقش اساسی در توسعه محلی ایفا می کند و بسیاری از آسیب های اجتماعی را می کاهد.

استان اصفهان ۲۸ شهرستان و  افزون بر پنج میلیون و ۳۰۰ نفر جمعیت دارد.

حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه در این استان فعالیت می‌کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: