دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی
عجب شیر پرس - جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: پلیس مردم محور در دل مردم جا دارد و بر همین اساس نیز امروز پلیس استان جایگاه مناسبی در میان مردم دارد.

به گزارش عجب شیر به نقل از ایرنا، سردار علی محمدی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی عجب‌شیر با اشاره به اینکه پلیس اخلاص و تعهد را  وظیفه خود در مقابل مردم می‌داند، ادامه داد: در سطح استان همه مسئولان از خدمات انتظامی در ایام محرم رضایت داشتند و این موضوع قوت قلبی برای پلیس به شمار می‌رود.

وی وظیفه ذاتی پلیس را ایجاد امنیت دانست و ادامه داد: عوامل انتظامی استان با ناامنی‌ها برخورد جدی دارند و با تمام توان در جهت تامین امنیت مردم و جامعه تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه پلیس با حمایت دستگاه قضایی استان همواره با اراذل و اوباش برخورد به موقع داشته است، اضافه کرد: از اول سال تا به امروز ۹۷ نفر از اراذل و اوباش دستگیر، و ۳۵ نفر از آنان که اعلام وجود کرده بودند، طی ۱۰ روز گذشته به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

عجب‌شیر از شهرستان‌های امن آذربایجان‌شرقی است

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه عجب‌شیر جزو شهرستان‌های امن استان به حساب می‌آید، افزود: از سرهنگ رحمان عبدی، فرمانده سابق انتظامی عجب‌شیر تشکر می‌کنیم که هم‌افزایی را در این شهرستان افزایش داده بود.

امام جمعه عجب‌شیر نیز در این مراسم با بیان اینکه سرهنگ عبدی طی ۶ سال حضور خود در این شهرستان اخلاق، اعتقاد و صداقت در عملکرد را سر لوحه کار خود قرار داده بود، بیان کرد: وی تحت تاثیر هیچ جناحی نبود و با ارباب رجوع تعامل مناسب داشت. 

حجت‌الاسلام محمود شربیانی ادامه داد: از ویژگی‌های بارز سرهنگ عبدی خدمت‌رسانی و رسیدگی سریع به مشکلات مردم بود و بنده از طرف خودم، مردم و مسئولان از خدمات بدون‌ریای وی تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه امروزه امنیت خود را مدیون چشمان بیدار پلیس هستیم، ادامه داد: پلیس ایران پلیس نمونه دنیاست ولی مسئولان باید قوانینی وضع کنند که ارازل و اوباش به خود اجازه قمه‌کشی به پلیس را ندهد. 

به گزارش ایرنا در این آیین از خدمات ۶ ساله سرهنگ رحمان عبدی تجلیل و سرهنگ سهراب شفقی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان معرفی شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: