پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
معاون اجرایی رییس جمهور:
عجب شیر پرس - معاون اجرایی رییس جمهور گفت: اولویت دور دوم سفرهای استانی رییس جمهوری نظارت بر اجرای مصوبات و سپس مصوبات جدید است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سید صولت مرتضوی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در یک بازه زمانی کمتر از یکسال رییس جمهور ٣١ سفر استانی و ٧ سفر موضوعی به داخل کشور داشت و در مجموع بیش از ٩٠٠ مصوبه در برداشته است که حدود پنج هزار و دو طرح عمرانی که عمدتا نیمه تمام هستند در بر می‌گیرد.

معاون اجرایی رییس جمهور افزود: در حوزه تامین منابع عمومی در ١٧ سفر اول، تقریبا تمام تعهدات محقق شده است.

مرتضوی درباره دور دوم سفرها بیان کرد: تیمی مشخص شده و میزان اجرای مصوبات سفرهای استانی را ارزیابی خواهد کرد، در دور جدید سفرهای استانی علاوه بر نظارت، مصوبات جدید هم خواهیم داشت.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با رویکرد اجرای مصوبات، نظارت میدانی و رفع مشکلات، پس از یک تنفس، دور دوم سفرها برنامه‌ریزی خواهد شد.

مرتضوی با اشاره به اینکه در سفرهای استانی دور دوم به صورت تلفیقی هم مصوبه خواهیم داشت و هم نظارت بر اجرای مصوبات قبل صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: اجرای مصوبات مدام در حال پایش هستند و گزارش آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور درباره  ۱۴ سفری که از فروردین به بعد انجام شده است، گفت : دولت برای تأمین منابع جاری تلاش‌های بسیاری انجام داد تا بدهی‌های گذشته جبران شود، اما در این ماه حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان از محل منابع عمومی تزریق شده و تا پایان ماه تزریق دیگری انجام خواهد شد و در نهایت بیش از تعهدات خود از محل منابع عمومی منابع تزریق کرده‌ایم.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ درصد مصوبات سفرهای استانی طبق پیش بینی‌ها در سال ۱۴۰۰ عملیاتی شده است؛ درحالی‌که بازه زمانی در نظر گرفته شده برای اجرای این مصوبات ۴ ساله است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: