پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
عجب شیر ما - زمزمه‌های تغییرات مدیریتی در آذربایجان‌شرقی این روزها دوباره قوت گرفته است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، با وجود اینکه این روزها همه مشغول و سرگرم انتخابات هستند اما زنگ تغییرات مدیریتی در استان به صدا در آمده است.

اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی در بیست دوم دی ماه امسال در مراسم معارفه و تودیع مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: بنده با تغییر مدیران معمولا موافقت نمی‌کنم مگر اینکه جایگاه مدیر قبلی ارتقا یابد.

در ماه‌های اخیر تغییرات مدیریتی تحت شعاع فضای انتخاباتی قرار گرفته و زیاد به آن توجه نشده است بطوریکه جمشید نظمی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، کنعانی سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی انجام شد.

قربان محمدی نیز پس از 20 سال کلید بنیاد مسکن استان را به حافظ باباپور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی داد.

این روزها نیز زمزمه تغییرات مدیریتی در چند پست استان به گوش می‌رسد که گفته می‌شود بعد از انتخابات و قبل از پایان سال 94 این تغییرات در چند حوزه انجام می‌شود.

امیدواریم استاندار محترم آذربایجان‌شرقی در تغییرات مدیریتی استان شرایط استان را نیز لحاظ کنند و تنها ارتقا جایگاه مدیران را در نظر نگیرند و موقعیت و وضعیت استان را هم در نظر داشته باشند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: