جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
مدیر حمل و نقل و ترافیک استان
عجب شیر ما - مدیر حمل و نقل و ترافیک استان، مصوبات امروز شورای ترافیک استان را تبیین کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، رضا طوسی در حاشیه نشست شورای ترافیک استان گفت: هفتمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان‌های استان تشکیل شد که در این جلسه، اجرای طرح زوج و فرد ترافیکی تبریز در مواقع اضطراری و مواقعی که شاخص آلودگی هوا از خط هشدار بالاتر می رود تصویب شد.

 وی با بیان اینکه  یکسری بحث های کلی در مورد محدوده ترافیکی سطح شهر تبریز بررسی شد، ادامه داد: بعد از بررسی پیشنهادهایی که اعلام شد مقرر شد مشاور از روی حلقه ای که از لحاظ کاهش آلایندگی محیط زیست و ایجاد ترافیک روان، مناسب تشخیص داده شد برای جلسه آتی، راهکارهای اجرایی را ارائه کند.

 وی اظهار کرد:مصوبه دوم امروز  شورای ترافیک استان در مورد ترمینال شرق تبریز بود که اجرای آن توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی از سال گذشته آغاز شده است.

دبیر شورای هماهنگی ترافیک استان در همین راستا گفت: سیاست شورای ترافیک در مورد ترمینال های شرق تبریز این است که این ترمینال ها جمع آوری شده  و به یک محلی در نزدیکی سه راهی اهر منتقل شود.

 طوسی در مورد سامانه سیمپا نیز افزود: سیمپا یک سامانه نظارتی است که توسط سازمان شهرداری ها و دهیازی های وزارت کشور طراحی شده است که در راستای مدیریت یکپارچه مراکز معاینه فنی خودروها انجام فعالیت خواهد کرد.

 وی ابراز کرد: بسیاری از مراکز معاینه فنی خودرو تبریز در حال اتصال به سامانه هستند. هدف از اجرای این مهم نیز نظارت دقیق بر عملکرد مراکز معاینه فنی خودرو است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: