شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال مطرح کرد
عجب شیر پرس - سرمربی سابق تیم ملی فوتسال می‌گوید مهم‌ترین ویژگی رییس یک فدراسیون این است که نباید بگذارد دولتی‌ها و مجلسی‌ها در تصمیمات فوتبالی دخالت کنند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، حسین شمس، مدیر فنی قند کاترین آمل در خصوص نتایج این تیم آملی که با یک امتیاز از ۴ بازی در رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد، اظهار کرد: همان موقع قرعه‌کشی هم گفتم که ما در ۸ هفته ابتدای با قرعه سختی برخورد کردیم. تاکنون با سن‌ایچ ساوه، کراپ الوند و گیتی‌پسند بازی کرده‌ایم که ۳ تیم اول جدول هستند و همین سختی کار ما را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: مقابل این ۳ تیم هم با اختلاف یک یا ۲ گل باختیم و بد بازی نکردیم اما تنها بازی که بد بودیم، دیدار با فردوس در خانه بود که باید این تیم را شکست می‌دادیم. هواداران و مدیر باشگاه از سبک فوتسالی که تیم ارائه می‌دهد راضی است و در هفته‌های بد قطعا بهتر می‌شویم و نتایج بهتری هم می‌گیریم. قند کاترین پتانسیل بالایی دارد و اکنون نباید زود قضاوت شویم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در خصوص انتخابات فدراسیون و شرایط یک رییس فدراسیون اصلح توضیح داد: به نظر من رییس فدراسیون باید مستقل باشد و به وزیر و وکیل و نماینده مجلس وابسته نباشد. نگذارد افراد غیر فوتبالی برای فوتبال و فوتسال تصمیم بگیرند و خودش بخواهد برای پیشرفت فوتبال و فوتسال تلاش کند. او نباید اجازه دخالت وزیر دهد، نباید بگذارد مجلسی‌ها و همین کمیسیون اصل ۹۰ تصمیم‌گیری کنند و باید خودش همه کارها را انجام دهد. این فوتبالی که الآن می‌بینید دخالت همین تصمیم‌گیری‌ها و دخالت‌ها است و رییس فدراسیون فوتبال باید مستقل از دولت و مجلس باشد. این مهم‌ترین ویژگی است که یک رییس فدراسیون باید داشته باشد.

شمس درباره رقابت احتمالی عزیزالله محمدی، مهدی تاج و میرشاد ماجدی برای ریاست فدراسیون فوتبال و این که کدام اصلح‌تر است، عنوان کرد: من نمی‌دانم زیرا هنوز تایید صلاحیت‌ها قطعی نشده است و هیچ‌کدام از این ۳ عزیز برنامه‌ای را ارائه نداده‌اند که بخواهم بگویم کدام اصلح است و کدام نیست. معتقدم کسی باید انتخاب شود که برنامه‌هایش بیشتر عملیاتی و قابل انجام دادن باشد تا رویایی. زیرا بسیاری هستند که قبل انتخابات و فقط برای نشست پشت میز ریاست، وعده و وعیدهای رویایی می‌دهند و پس از انتخاب شدن، به هیچکدام عمل نمی کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: