جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
رئیس کل دادگستری استان بوشهر:
عجب شیر پرس - رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با ورود و پیگیری های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری این استان از تیرماه سال گذشته تاکنون از تعطیلی ۲۴ واحد تولیدی و بیکار شدن تعدادی از نیروهای کار در این استان جلوگیری شده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، علی جمادی روز پنجشنبه افزود: گروه های صنعتی زرین مروارید آسیا، مبارک، شرکت های پاک شیمی، پرورش ماهی یثرب و سپید پایدارجنوب از جمله این واحدهای صنعتی هستند که با پیگیری های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بوشهر در یک سال گذشته رفع مشکل و از تعطیلی آنها جلوگیری شده است.

جمادی اظهار کرد: این اقدام دادگستری استان بوشهر در راستای برطرف کردن مشکلات و احیای واحدهای تولیدی این استان و حمایت از تولید به عنوان یکی از برنامه های دوره تحول قوه قضائیه انجام شده است.

وی بیان کرد: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی ناشی از شرایط اقتصادی موجود در جامعه است و دادگستری استان بوشهر تلاش می‌کند که از مسیر قانونی و با استفاده از اختیارات خود نسبت به حل مشکلات آنها اقدام کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار کرد: حمایت از تولید از برنامه‌های مهم قوه قضاییه است و بر این اساس در راستای آشنایی نزدیک با مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی از صنایع استان بازدید می‌شود.

وی تاکید کرد: در چهارچوب قوانین و مقررات در راستای حل مسایل تولید و مشکلات صنعتگران با همکاری همه دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها تلاش می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: