شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
عجب شیر پرس - رئیس سازمان اورژانس کشور سال جاری را سال آموزش برای اورژانس کشور دانست و گفت: امسال ارتقا آموزشی در اورژانس کشور به عنوان اولویت اصلی در نظر گرفته شده و تامین زیرساخت ها، تجهیزات آموزشی و برگزاری کارگاه های آموزشی در برنامه های ما پررنگ تر خواهد بود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، دکتر جعفر میعادفر روز سه شنبه در حاشیه بازدید از برگزاری هشتمین المپیاد کشوری علمی- مهارتی فوریت های پزشکی در تبریز در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیرات همه گیری کرونا در کاهش برنامه های آموزشی گفت: متاسفانه به خاطر کرونا طی دو سال گذشته برنامه های آموزشی با رکود همراه بود و این موضوع می توانست دانش و مهارت همکاران را تحت شعاع قرار دهد از این رو برگزاری المپیاد علمی و مهارتی به عنوان یک نیاز ضروری اتفاق مهمی است که شاهد برگزاری آن هستیم .

وی با اشاره به اینکه رقابت های اولیه این المپیاد در بخش اول بین حدود ۲۴ هزار نفر از همکاران در ۶۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار شد، ادامه داد: با حضور نفرات برتر هر قطب، رقابت برترین های کشور در تبریز در حال برگزاری است.

میعادفر انتقال تجربیات در برگزاری المپیاد های تخصصی را یکی از اصلی ترین مولفه های این قبیل برنامه ها عنوان کرد و افزود: انتقال تجربیات در کنار رقابت سالم نیز موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شویم و هدف از این دورهمی ها ارتقای کیفیت و خدمت رسانی بهتر به مردم است.

رئیس سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز ظرفیت های بسیار خوبی برای برگزاری المپیاد کشوری علمی- مهارتی فوریت های پزشکی دارد و خوشبختانه شاهد برگزاری موفق و شایسته این رویداد علمی و تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز هستیم.

هشتمین المپیاد علمی مهارتی کشوری فوریت های پزشکی روزهای سوم و چهارم مرداد ماه در تبریز به همت مرکز اورژانس پییش بیمارستانی و مدیریت حوادث تبریز در سالن مرکز آزمون معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حال برگزاری است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: