دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
امام جمعه عجب شیر:
عجب شیر ما - امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه هر رای مردم که بر صندوق انتخابات ریخته می شود، موشکی بر سر دشمن است، از مردم خواست در انتخابات هفتم اسفند به صورت پرشور شرکت کنند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از مردم آذربایجان افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان ایران را ناامید و دل رهبر انقلاب را شاد کرد.
وی، با بیان اینکه شورای نگهبان مرزبان قانون است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب برای چندمین بار به مساله نفوذ در انتخابات تاکید کردند و ما باید به این مساله توجه ویژه ای داشته باشیم.
خطیب جمعه عجب شیر، یادآور شد: آمریکایی ها و انگلیسی ها سعی دارند در این انتخابات دخالت کنند که با هوشیاری ملت ایران اجازه دخالت به دشمنان انقلاب اسلامی داده نخواهد شد.
حجت الاسلام شربیانی، ادامه داد: مردم ایران باید کسی را به مجلس شورای اسلامی بفرستند که دارای شاخصه هایی مانند تعهد و تخصص باشند.
وی، با بیان اینکه نباید رای ما بدون حساب و کتاب باشد، گفت: اکنون برخی از نمایندگان دوره های قبلی مجلس که روزی قانون تصویب می کردند، در سایه عدم توجه و دقت در انتخاب آن ها، هم اکنون در کشورهای غربی علیه انقلاب اسلامی تبلیغ می کنند.
امام جمعه عجب شیر، اظهار کرد: ملت ایران باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه امور خود قرار دهند و با تحقیق و پرس و جو به نامزد مورد اعتماد رای دهند.
حجت الاسلام شربیانی، با بیان اینکه شورای نگهبان چند توطئه بزرگ دشمنان انقلاب را خنثی کرده است، افزود: آمریکا برای مجلس خبرگان رهبری نقشه کشیده بود که با هوشیاری شورای نگهبان این نقشه های شوم نقش بر آب شد.
وی با بیان اینکه نباید به مرفهین بی درد رای داد، گفت: باید به کسی رای دهیم که طرفدار قشر ضعیف جامعه هستند و سخنان رهبری را به طور کامل قبول دارند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: