شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
عجب شیر پرس - مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال، گفت: حواشی زیاد برخی افراد و بازی‌های زرد رسانه‌ایی باعث شده تا انتخابات فدراسیون فوتبال خیلی زودتر از انتظار، پر چالش شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، امیر واعظ‌آشتیانی روز دوشنبه در خصوص تائید صلاحیت برخی کاندیدای فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بحث تائید صلاحیت‌ها به نظر من جدی نیست و این بیشتر شبیه یک بازی هست تا نظرات مجمع را مطلع شوند. تا زمانی که رسما فدراسیون فوتبال یا سخنگوی کمیته بدوی اظهار نظر نکنند به اعتقاد من نباید به این بازی‌ها توجه کرد.

وی تصریح کرد: روز گذشته نصرالله فغانپور (رئیس سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون) صحبت‌هایی را در تلویزیون مطرح کرد که روزبه وثوق احمدی (رئیس سابق کمیته تعیین وضعیت فدراسیون) به بهترین شکل ممکن پاسخ صحبت‌ها را داد. صحبت‌های دیروز دوستان هم نشان می‌دهد که همه این رفتارها بازی است و ما اگر بخواهیم تصمیم درستی بگیریم نباید وارد این بازی شویم.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا نباید کمیته بدوی در خصوص برخی مسایل استعلام بگیرد، گفت: جایی که برای کمیته بدوی فدراسیون فوتبال یا هر فدراسیون دیگری ابهام دارد باید از فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) استعلام بگیرند و این هیچ ایرادی ندارد.

وی تاکید کرد: همچنین ۲ نفر از اعضای کمیته بدوی به دلیل داشتن شغل دولتی و یک نفر هم به خاطر بعضی صحبت‌ها که تضاد منافع ایجاد کرد به نظر من نمی‌توانند در کمیته بدوی اظهار نظر کنند و در این رابطه به صورت رسمی به کمیته اخلاق شکایت کردم.

قائم مقام اسبق سازمان تربیت بدنی وقت با اشاره به اظهارات حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: باید از اظهارات صریح و روشن وی تقدیر کرد. او رئیس کمیسیون اصل ۹۰ هست و پرونده‌های مختلفی در خصوص تمامی موارد به این کمیسیون ارجاع داده می‌شود. متاسفانه یکی از نمایندگان ورزشی به اظهارات او واکنش نشان داده که اصلا موافق این رفتارها نیستم. این دوستان باید بدانمد نمایندگان مردم می‌توانند نظرات خود را آزادانه بیان کنند و قرار نیست برای هر اظهار نظر اجازه بگیرند.

واعظ آشتیانی گفت: از اعضا مجمع فدراسیون فوتبال می‌خواهم از گذشته درس بگیرند و براساس اطلاعات و شناخت دقیق تصمیم‌گیری کنند. باید تصمیمی گرفته شود تا در آینده برای جبران آن نیاز به تلاش بیشتر نداشته باشیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود امضاهای او برای حضور در انتخابات کامل نیست، اظهار داشت: من مشکلی ندارم و هر زمانی که کمیته بدوی بخواهد در خدمت هستم تا نواقص پرونده خود را کامل کنم. اینکه می‌گویند باید امضاها همزمان با بسته شدن سامانه داده می‌شد اصلا صحیح نیست و پرونده من ناقص بود و تعریف آن مشخص است.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: وقتی شما می‌روید روی سایت مدارک خود را بارگذاری می‌کنید و فدراسیون ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تائیدیه ثبت نام شما را می‌دهد باید سایت باز باشد تا مابقی مدارک پیوست شود اما وقتی سایت بسته می‌شود یعنی شما تائیدیه ثبت نام دارد و باید به شما سه روز زمان دهند تا ناقصی خود را برطرف کنید.

وی تاکید کرد: فدراسیون فوتبال باید سامانه خود را اصلاح کند و ما نباید تاوان این بی‌تدبیری را بدهیم.

واعظ آشتیانی در خصوص حواشی زیاد انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: انتخابات پر چالشی را داریم و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده بازی‌های رسانه‌ایی زرد توسط برخی‌ها شروع شده است که این اصلا خوب نیست و باید بررسی شود که چه کسانی این بازی‌ها را شروع می‌کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: