شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
عجب شیر پرس - مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: مجوز احداث درمانگاه تخصصی در مجموعه بیمارستان سلمان فارسی صادر شده است و اکنون در مرحله تهیه نقشه قرار دارد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، حسن اسماعیلی روز شنبه اظهار کرد: پس از اتمام مراحل نقشه کشی با توجه به تامین بودن اعتبار، عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی بیمارستان یاد شده آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین برای این بیمارستان مجوز افزایش ۷۰ تخت صادر و مرکز ام.آر.آیی آن در راستای ارائه خدمات بهینه به بیمارستان شبانه روزی شده است.

اسماعیلی افزود: در این بیمارستان خدمات ماموگرافی و سنگ شکن از چرخه خارج شده بود که به طور مجدد فعال شده و خرید دستگاه های آندوسکوپی،کولونوسکوپی، تجهیزات اتاق عمل و دستگاه های سونوگرافی انجام  گرفته است.

وی ادامه داد، علاوه براین با افزایش یونیت و یک دندان پزشک اکنون روزانه حداقل ۶۰ نفر از بیمارستان سلمان فارسی خدمات دندانپزشکی دریافت می‎کنند و داروخانه این مرکز درمانی که تعطیل بود نیز با تمهیدات اندیشیده شده اکنون فعال است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، توسعه دیزل ژنراتور بیمارستان سلمان فارسی، راه اندازی کلینیک دیابت و سالمندان، رزرو ویزیت نوبت های دوره ای چشم پزشکی و دندان پزشکی توسط کلینیک، وپیگیری برای خرید مخزن اکسیژن مایع از دیگر اقدامات در این مرکز درمانی است.

اسماعیلی در ارتباط با زمین بیمارستان سلمان فارسی گفت: بخشی زمین این مرکز در تملک مردم بود که با پرداخت ۸۰۰ میلیارد ریال خرداری و افزایش حقوق کادر درمان نیز به میزان ۵۰ درصد احکام آنها صادر شده و در انتظار تامین بودجه قرار دارد.

اسماعیلی گفت: در موضوع درمانگاه تخصصی شبانه روزی مبعث نیز متخصص زنان در این مرکز وجود نداشت که این خدمت نیز با جذب نیرو به بیماران ارائه می شود.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های موردنیاز درمانگاه تخصصی خریداری شده و با صدور فراخوان جذب شمار نیروهای متخصص جدید در این مرکز آغاز به کار خواهند کرد.

اسماعیلی اضافه کرد: همچنین توسعه فضای درمانگاه یاد شده در دستور کار است که برای تحقق این موضوع احداث ساختمان جدید یا توسعه ساختمان کنونی در دستور کار قرار دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: