جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
فرمانده انتظامی شهرستان هشترود خبر داد
عجب شیرما - فرمانده انتظامی شهرستان هشترود گفت: با تلاش ماموران، بیش از 16کیلوگرم تریاک جاساز شده در یک دستگاه خودرو سواری آردی کشف شد.

به گزارش عجب شیرما - محمدتقی سلطانی در گفت‌وگو با  فارس  اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های مرکزی به شهرستان هشترود، ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، شناسایی و کشف آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی، از زمان ورود خودرو حامل مواد ورود به حوزه استحفاظی شهرستان مطلع و با کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان، سرانجام خودروی حامل مواد را شناسایی و آن را توقیف و راننده را به همراه یک نفر سرنشین خانم دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: خودرو توقیف شده به مقر انتظامی انتقال و در بازرسی از آن مقدار 16 کیلو و 640 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

سلطانی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند، گفت: موضوع مواد مخدر و اعتیاد یک معضل اجتماعی است و برای حل این  معضل باید درمان‌های اجتماعی مناسب پیش بینی شود و پلیس نیز به طور جد و با همراهی بیش از پیش مردم و دستگاه‌های متولی دیگر با قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه خواهد کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: