شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
عجب شیر پرس - فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال شدن قرارگاه کمک مومنامه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان گفت: از ابتدای فعال شدن این قرارگاه تاکنون ۶۸۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در استان جمع‌آوری و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان توزیع شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سردار علی محمد اکبری روز شنبه در بیست و سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه افزود: در آستانه عید سعید غدیرخم بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان استان تهیه و آماده شد.

وی اظهار داشت: از زمان شیوع کرونا در سطح کشور و استان با تشکیل قرارگاه کمک مومنانه توسط بسیج، سپاه و نهادهای حمایتی و بسیج سازندگی، کمک‌های مردمی جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

اکبری با اشاره به توزیع ۱۰هزار بسته معیشتی در آستانه عیدسعید غدیرخم گفت: هر بسته شامل هشت قلم مواد غذایی از جمله برنج، رب گوجه فرنگی، لوبیا، عدس، ماکارونی، روغن و سویا و کنسرو ماهی به ارزش یک میلیون ریال است.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) با تاکید بر اینکه کمک‌رسانی به افراد نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا تا پایان شیوع این ویروس در سطح استان ادامه خواهد داشت، گفت: کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان کرونا و همچنین نیازمندان در استان نیازمند همراهی بیشتر خیران است.

در رنگ‌بندی جدید تعداد شهرستان‌هایی که در وضعیت نارنجی شیوع قرار گرفته‌اند افزایش یافته و شهرستان بروجن، شهرکرد و سامان نیز در وضعیت پرخطر و شهرستان‌های کوهرنگ، کیار، فارسان و بن در وضعیت زرد (به نسبت پرخطر) و شهرستان‌های لردگان، اردل و خانمیرزا در وضعیت آبی (خطر کم) قرار دارند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: