پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
عجب شیر پرس - فرمانده انتظامی اردکان یزد از دستگیری مامورنمایی که مبلغ پنج میلیارد ریال از یک شهروند اخاذی کرده بود، خبر داد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سرهنگ "اکبر شفیعی" در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه و شکایت احدی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی خود را مأمور پلیس معرفی کرده و مبلغ ۵ میلیارد ریال از وی اخاذی و متواری شده است لذا با توجه به حساسیت موضوع بررسی آن بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، موفق شدند هویت فرد مامور نما را شناسایی که پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند .

سرهنگ شفیعی ضمن اشاره به کشف تجهیزات و البسه نظامی از مخفیگاه متهم تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به جرم خود اعتراف کرد، که ضمن تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی و روانه زندان شد .

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان از شهروندان خواست در برخورد با افرادی که خود را مامور انتظامی و یا سایر سازمان‌ها و نهادها معرفی می کننند حتما از آنها مدارک شناسایی معتبر درخواست کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: