شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران:
عجب شیر پرس - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: ۲۰ هزار و ۲۱۱ شغل جدید با اعطای تسهیلات خرد مشاغل خانگی حداکثر تا پایان امسال در مازندران ایجاد می‌شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، فرج الله فتح‌الله پور روز چهارشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی استان مازندران افزود: حدود ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات خرد برای رونق مشاغل خانگی در استان در نظر گرفته شده که به طور حتم تمامی این اعتبارات با همراهی بانک های عامل تا پایان امسال پرداخت خواهد شد.

وی با بیان این که از ابتدای سال جاری تاکنون حدود پنج هزار شغل در استان مازندران در حوزه‌های صنعت و کشاورزی استان ایجاد شده است، ادامه داد: به طور حتم رویه مثبت اشتغالزایی در استان با اجرای طرح‌های توسعه‌ای تدوام خواهد یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با بیان این که در چهار ماه گذشته مجوز سرمایه‌گذاری به ۳۸ واحد تولیدی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران داده شده است، گفت : بهبود فضای کسب و کار و تسهیل روند اداری برای اعطای مجوز با جدیت از سوی مسئولان امر دنبال شود.

فتح الله پور تصریح کرد: باوجود اشتغالزایی منسجم اما رویه اعطای مجوز در مازندران به دلیل کاغذبازی های اداری کُند است که این رویه با همراهی و وفاق دستگاه های اجرایی برچیده شود.

وی با بیان این که دستگاه های اجرایی استان طرح های اقتصاد مقاومتی را باید با نگاه تحول آفرین و توسعه‌ای تدوین کنند، گفت: زیرساخت‌ها برای ایجاد سرمایه‌گذاری بی حد و حصر به معنای واقعی در استان فراهم است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران خاطر نشان کرد: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در استان باجدیت در دستور کار است و مدیران باید به معنای واقعی زیرپای ایده پردازان و نخبگان علمی فرش قرمز پهن کنند و شنونده ایده های جوانان استان باشند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: