شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
عجب شیر پرس - معاون خدمات امور مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: برق ۹ دستگاه اجرایی این استان به دلیل مصرف نامتعارف از سوی این شرکت روز گذشته قطع شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمد قافله باشی روز چهارشنبه افزود: نظارت شرکت توزیع نیروی برق بر میزان و نوع مصرف مشترکان خود، به خصوص در حوزه اداری همچنان ادامه دارد و در صورت نیاز نیز اخطارهای لازم قبل از قطع احتمالی برق نیز به آنان داده می شود.

وی ادامه داد: به دلیل گرمای بیش از حد هوا میزان مصرف برق استان قزوین در مقایسه به مدت مشابه هفته قبل، روز گذشته با ۱۱۳ مگاوات افزایش به ۸۱۳ مگاوات رسید که در این زمینه بازهم از مشترکان بخش های مختلف درخواست داریم تا برای جلوگیری از قطعی برق نسبت به نوع و زمان مصرف برق خود دقت لازم را داشته باشند.

این مسئول حوزه برق خاطرنشان کرد: شهروندان توجه داشته باشند تا در زمان اوج مصرف، یعنی از ساعت ۱۱ تا ۱۵ و ۱۹ تا ۲۳ بایستی نسبت به رعایت مصرف دقت کافی را داشته باشند و از به کارگیری لوازم برق در این ساعت خودداری کنند.

به گفته وی، در صورت همکاری‌های لازم مشترکان در بخش های کشاورزی، صنعتی، تجاری و خانگی در خصوص رعایت مصرف برق و مدیریت صحیح در این حوزه، به طور حتم از هرگونه خاموشی‌ احتمالی و ناخواسته جلوگیری خواهد شد.

معاون خدمات امور مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآور شد: مشترکان توجه داشته باشند تا در زمان پیک بار از لوازم برقی پرمصرف مانند اتو، کولرگازی، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و استفاده همزمان از سایر لوازم برقی خودداری کرده و شارژر لوازم برقی بلااستفاده مانند تلفن همراه را نیز از پریزهای برق خارج کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: