پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
عجب شیر پرس - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سه ماه نخست امسال ۴۵ جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۱۷ هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال در این استان صادر شده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر روز سه شنبه افزود: پیش بینی می‎‌شود با تحقق این میزان سرمایه‌‎گذاری یکهزار و۶۸۸ فرصت شغلی در بخش‌های گوناگون از جمله صنایع فلزی وغیر فلزی و معدنی در استان بوشهر ایجاد شود.

وی بیان کرد: در این مدت از نظر پیش بینی سرمایه گذاری جواز تاسیس ۴۱ درصد و اشتغال ۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

صفوی ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری ۲۴۵ فقره جواز تاسیس صنعتی با ۹۸ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری وپنج هزارو ۶۳۵ نفر اشتغال و صدور ۴۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۱۰هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال و اشتغال ۷۳۶ نفر پیش بینی شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: همچنین در سه ماه نخست سال جاری ۶ پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری چهار هزار و ۹۴  میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۴ نفر صادرشد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر سرمایه گذاری ۷۴۵ درصد و از نظر اشتغال ۵۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی نهضت ساخت داخل با محوریت خوداتکایی در تولید برخی کالاهای حساس را یکی از راهبردهای اساسی برای تحقق شعار سال عنوان کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: