دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
معاون استاندار ایلام:
عجب شیر پرس - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: گاز شهرستان‌های ایلام و چوار از صبح روز یکشنبه ۲۶ تیرماه تا اواخر روز دوشنبه به مدت ۳۶ ساعت برای انجام تعمیرات قطع خواهد شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سعید هژبری روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی مدیریت بحران استان ایلام اظهار داشت: به منظور عملیات تعمیر و نگهداری پالایشگاه، گاز شهرستان‌های ایلام و چوار از روز یکشنبه بیست و ششم تیرماه به مدت ۳۶ ساعت قطع می‌شود.

وی خواستار اطلاع رسانی لازم و کافی شرکت گاز در این زمینه شد و افزود: اطلاع‌رسانی این موضوع و تبیین وظایف هر کدام از دستگاه‌ها و مردم بسیار مهم است.

 وی یادآور شد: نانوایی‌های ایلام و چوار باید یک روز پیش از قطعی گاز، نسبت به افزایش پُخت اقدام کنند.

هژبری تاکید کرد: مردم پیش از شروع قطعی گاز نسبت به تامین نان مورد نیاز و گاز سی‌ان‌جی خودرو ها اقدامات لازم را انجام دهند.

هژبری ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی در این چند روز باقی مانده باید نسبت به رفع نیازهای خود چاره اندیشی کند تا در آن ۳۶ ساعت مشکلی رخ ندهد،

وی اضافه کرد:  سلف سرویس دانشگاه‌های استان، بیمارستان‌ها، نانوایی‌ها، صنایع تولیدی، مرغداری‌ها، جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی و خانوارها آمادگی لازم را برای قطعی گاز داشته باشند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: