جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
عجب شیر ما - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: یکی از ارکان اصلی صنعت، وصل کردن ریشه آن به دانشگاه است و باید باور داشته باشیم که پول و سرمایه در کنار علم می‌توانند باعث توسعه صنعت شوند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدزاده در مراسم تقدیر از مشتریان نمونه بانک سپه استان، با تاکید بر این که نوسازی و توسعه صنایع استان امری انکارناپذیر است، افزود: برای تحقق این امر تنها ماشین‌آلات و پول کافی نیست، بلکه علم نیز باید در کنار صنعت قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت استفاده از تجربیات بزرگان صنعت و تجارت استان در این زمینه خاطرنشان کرد: ما به دانشگاه اعتقاد داریم اما به این هم اعتقاد داریم که تجربیاتی که بزرگان صنعت و تجارت استان در طول سال‌ها کسب کرده‌اند در هیچ دانشگاهی تدریس نمی‌شود.

محمدزاده با بیان این که جوانان ما باید بدانند که این بزرگان چگونه به این مرحله از موفقیت‌ها دست یافته‌اند، خاطرنشان کرد: بهره‌مند شدن از تجربیات بزرگان صنعت باید به یک سنت تبدیل شود، در هر جلسه‌ای که به نام صنعت برگزار می‌شود باید از تجربیات بزرگان استفاده شود، این‌ها همه یک فرصت است و استفاده نکردن از فرصت‌ها و تجربیات بزرگان صنعت و تجارت، کفران نعمت است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از عدم تعادل بین مصارف و منابع بانک‌ها در استان خبر داد و با اشاره به تشکیل کمیته پیگیری معوقات بانکی در استان، گفت: این عدم تعادل به دلیل عدم نظارت در گذشته به وجود آمده، اما امروز مدیریت عالی استان تلاش دارد با کمک مدیران اجرایی تعادل را در این خصوص برقرار کند.

محمدزاده همچنین با اشاره به سفر 84 هیات خارجی به استان در سال جاری، گفت: حضور همه این هیات‌ها در سایه امنیتی است که در کشور برقرار شده و وجود این امنیت را مدیون نیروهای مسلح کشور هستیم.

برچسب ها: صنعت ، دانشگاه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: