جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
عجب شیر پرس - سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بروجرد گفت: ۳۸ فقره اخطاریه زیست محیطی توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در سه ماهه اول امسال صادر شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، "مسعوده سعادت فر" روز شنبه افزود: در سه ماهه اول امسال محیط زیست بروجرد ۲۰ فقره آلودگی محیط زیست را در شهرستان بروجرد شناسایی و رفع شد.

وی اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال اداره محیط زیست بروجرد با تعلیف غیر مجاز بیش از ۴۰ هزار راس دام برخورد کرد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بروجرد گفت: در سه ماهه اول امسال ۳۰ فقره تخلف زیست محیطی در بروجرد کشف و با ۳۰ فقره تخلف نیز برخورد قانونی شده است.

سعادت فر افزود: هم اکنون ۱۲ فقره پرونده تخلفات زیست محیطی در بروجرد در حال رسیدگی است.

وی همچنین با اشاره به بازدید از ایستگاه پایش کیفیت هوا و کنترل در عملکرد دستگاههای سنجش آلودگی هوا در شهرستان بروجرد اظهار داشت: در شهرستان بروجرد طی سه ماهه اول امسال تاکنون ۳۰ روز آلودگی هوا با ریز گردها داشته ایم.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بروجرد گفت: در سه ماهه اول امسال ۸۰ مورد پایش منابع نشر آلاینده ها در شهرستان بروجرد انجام شده است.

سعادت فر افزود: طی سه ماهه نخست امسال ۱۰ مورد بازدید از روند دفن پسماندهای عادی و پزشکی شهرستان در محل صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در خصوص شناسایی و کنترل بر کاهش رفع آلودگی منابع آلاینده های واحدهای تولیدی در سه ماهه اول امسال ۳۰ فقره بازدید انجام شده است.

وی با اشاره به رصد زمین های کشاورزی در شهرستان بروجرد که با آب فاضلاب آبیاری می شود، گفت: در سه ماهه اول امسال ۱۶ مورد نظارت و بازرسی صورت گرفته است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بروجرد گفت: در سه ماهه اول امسال پرونده احداث ۳۵ واحد صنعتی، خدماتی و کشاورزی بررسی شده که با ۲۵ واحد موافقت و با ۱۰ واحد به دلیل ایجاد آلودگی برای محیط زیست مخالفت شده است.

سعادت فر افزود: همچنین در این مدت مجوز بهره برداری برای ۹ واحد صنعتی، خدماتی و کشاورزی صادر و با یک مورد مخالفت شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: