جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
عجب شیر پرس - ایرنا-فرمانده انتظامی گچساران گفت: چهار تن و ۶۰۰کیلوگرم آرد قاچاق از یک دستگاه کامیون بنز در این شهرستان کشف شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سرهنگ ارسلان خادمیان روز شنبه اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر(ع) این فرماندهی این محموله را درحین ایست و بازرسی در محور گچساران به شیراز متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو چهار تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق معادل ۱۱۵ کیسه ۴۰کیلو گرمی را  کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: در این رابطه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ انتقال داده شد .

فرمانده انتظامی گچساران همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: با مشارکت یگان های انتظامی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در گچساران با هماهنگی مرجع قضایی به مرحله اجرا شد.

وی افزود: در این طرح مأموران ۴۴ نفر قاچاقچی، ۶۰ نفر معتاد و ۴ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر کردند و همچنین ۳۲۲ دستگاه خودرو و هشت دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

خادمیان تصریح کرد: همچنین در این طرح ۶۷ نفر به جرم سرقت و ۱۷۶ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر ۳۰۲ مورد حکم جلب اجرا و ۲۸ قبضه اسلحه کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ماموران در این طرح همچنین از ۶۰ واحد صنفی بازدید که تعداد ۱۸ واحد صنفی پلمپ شد.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: طرح های ارتقای امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم این شهرستان در سال جاری همچنان ادامه دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: