جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
عجب شیر - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح جهش ملی مسکن همزمان با گرامیداشت هفته دولت در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، حسین مدرس خیابانی شامگاه جمعه در جلسه شورای مسکن سیستان و بلوچستان اظهارداشت: برای ۱۸ هزار و ۲۱۸ واحد مسکونی زیر نظر ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان پروانه ساختمانی اخذ شده که تاکنون ۱۶ هزار و ۶۴۵ واحد آن به مرحله فونداسیون رسیده است.
وی از کسب رتبه نخست سیستان و بلوچستان در طرح جهش ملی مسکن در کشور خبر داد و افزود: اجرای این طرح در این استان بیشتر از سایر نقاط دارای اهمیت است، چراکه به دلیل ضعیف بودن ساختار صنعت؛ زمینه ساز فعال شدن بخش های مختلف تولید و اشتغال بیش از ۱۴ هزار و ۳۶۵ هزار نفر شده است.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز این در جلسه گفت: در مجموع زمین برای ساخت ۱۶۶ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی طرح جهش ملی مسکن در استان در برنامه چهار ساله تامین شده که این تعداد فراتر از برنامه پیش بینی شده است.

ابوالفضل مهدیار اظهارداشت: تاکنون ۱۹۸ هزار و ۸۸۴ نفر از شهروندان استان در طرح جهش ملی مسکن اقدام به نام نویسی کرده‌اند که ۸۲ هزار و ۱۲۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند.
وی افزود: همچنین بر اساس آخرین آمار تاکنون ۳۴ هزار و ۴۷۸ متقاضی در سیستان و بلوچستان تایید نهایی شدند.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۱۸ هزار و ۵۰۳ متقاضی نیز در استان تاکنون اقدام به واریز وجه در طرح جهش ملی مسکن کرده‌اند و همچنین تاکنون زمینه اتصال ۱۵ هزار و ۶۷۹ متقاضی به پروژه ها فراهم شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: