شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
عجب شیر پرس - رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، از کشف ۹۰ راس دام سبک (گوسفند) خبر داد و گفت: دام‌های کشف شده فاقد مجوز حمل و کشتار بودند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سرهنگ یوسف اسماعیل زاده روز شنبه با بیان اینکه در بازرسی انجام شده از یک دستگاه خودرو کامیون بنز، ۹۰ راس دام سبک کشف و ضبط شد، افزود: ارزش تقریبی احشام کشف شده براساس نظر کارشناسان چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی در تشریح کشف محموله دام قاچاق تصریح کرد: عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان،  در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در اتوبان زنجان-تبریز، به یک دستگاه خودرو کامیون بنز مشکوک و با هماهنگی قضایی، خودرو با علائم هشدار دهنده و دستور ایست، متوقف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده مربوطه  تشکیل و یک نفر متهم همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ اسماعیل زاده در پایان با اشاره به اینکه دامهای مکشوفه با هماهنگی قضایی به کشتارگاه تحویل شد، تاکید کرد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و به تبع آن رونق و جهش تولید،  همه تلاش خود را به کار بسته، تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: