پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
عجب شیر پرس - مدیرعامل اسبق استقلال گفت: مبلغ قرارداد بازیکنان برای کل فوتبال افسار گسیخته است و هیچ متر و سنجشی برای آن وجود ندارد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، «امیررضا واعظی آشتیانی» روز شنبه، اظهار داشت: متاسفانه برخی از مدیران از هزینه بیت‌المال پول‌های هنگفتی پرداخت می‌کنند که این هزینه‌ها فوتبال را به این روز انداخته است. رویه منطقی در بحث قراردادها وجود ندارد.

مدیرعامل استقلال خاطر نشان کرد: در دنیای فوتبال برای عقد قرارداد با بازیکنان پارامترهایی وجود دارد و آنها از این راه تجارت می‌کنند. به‌عنوان مثال از طریق فروش پیراهن بازیکنان و یا جلسه معارفه آنها بخش اعظمی از هزینه‌ای را که پرداخت کرده‌اند جبران می‌کنند اما آیا در فوتبال ما بازیکنی وجود دارد که حتی در روز معارفه‌اش یک ریال از این پول را جبران کند؟

واعظی آشتیانی تصریح کرد: توصیه من به مدیران استقلال و پرسپولیس این است که تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرند و اگر اسیر این فضا شوند باید تا پایان عمر مدیریتی خود تحت تاثیر قرار داشته باشند. آنان باید بر اساس علم و نظر کارشناسی تصمیمات مدیریتی بگیرند.

وی تاکید کرد: فضای امروز فوتبال ایران به لحاظ اقتصادی، آلوده است و در فضای مجازی برخی از افراد فرصت طلب با تحریک احساسات هوادارن به دنبال منافع خود هستند و می‌کوشند که این فضا را برای رسیدن به اهداف خود تغییر دهند.

مدیرعامل اسبق استقلال همچنین در خصوص جدایی فرهاد مجیدی نیز گفت: جدایی مجیدی از هوشمندی وی بود، چرا که تکرار قهرمانی کار سختی است. اگر بنا به تکرار باشد باید در باشگاه، تیم ملی درست کرد تا دوباره قهرمان شد. بدهی‌های سرسام آوری در باشگاه‌ها به خاطر این است که فکر می‌کردند با هزینه کردن قهرمان می‌شوند. در برخی از موارد این اتفاق افتاد و قهرمانی حاصل شد اما قهرمانان، بدهکار لقب گرفتند!
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: