سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
عجب شیر - نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری طی سفر چند ساعته‌اش به این شهرستان‌ها با تخصیص پنج هزار تن قیر رایگان برای معابر مراغه و آسفالت تمام کوچه‌های خاکی عجب‌شیر در ۲ سال آینده موافقت کرد.

«علی علیزاده»  در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: با موافقت «محمد آیینی» شهرداری عجب‌شیر ۵۰ درصد معابر و کوچه‌های خاکی را در سال جاری و ۵۰ درصد مابقی را طی سال بعدی با قیر رایگان وزارت راه آسفالت‌ریزی می‌کند. 

وی با بیان اینکه سرانه بهسازی شهری عجب‌شیر در پایان سال ۱۴۰۲ به میزان قابل توجهی ارتقا خواهد یافت، اضافه کرد: در این سفر همچنین از محل اعتبارات سال ۱۴۹۹ نیز به میزان ۲۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر شهری مراغه و عجب‌شیر اختصاص یافت. 

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا «محمد آیینی» مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری که دیروز در آذربایجان‌شرقی حضور داشت با دعوت «علیزاده» ابتدا در عجب‌شیر و سپس در مراغه حضور یافت.
حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری در مراغه تا پاسی از شب ادامه داشت و وی علاوه بر حضور یافتن در جلسه‌ای در محل شهرداری، از برخی محله‌ها و بافت‌های فرسوده مراغه از جمله محله «ذغال‌آباد» بازدید کرد.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه مراغه که مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری را در این شهرستان همراهی می‌کرد نیز قانونمنداری شهرداری در نوسازی بافت فرسوده شهری را مورد تاکید قرار داد.  

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: