جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
عجب شیر پرس - موانع تولید ۱۶ واحد صنعتی روز پنجشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری بررسی و برای رفع این موانع هم‌اندیشی و راهکار ارائه شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه با اشاره به مصوبات این نشست اظهار داشت: بیشترین مشکلات و موانع تولید این واحدهای صنعتی در خصوص تسهیلات بوده است از همین رو مصوب شد تا بانک‌های عامل در خصوص مشکل بازپرداخت تسهیلات همکاری کنند و شرایط برای واحدهای تولیدی تسهیل شود.

سجاد رستمی ادامه داد: مشکلاتی نظیر مغایرت طرح با ضوابط محیط‌زیست و مشکل تامین آب از دیگر موانع تولید این ۱۶ واحد تولیدی بود که در این خصوص نیز راهکارهایی پیش‌بینی شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پنج مورد از این واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی و ۱۱ واحد در بخش صنعت فعال است که با رفع مشکلات آنها گام موثری در رونق تولید و اشتغالزایی در استان برداشته می‌شود.

رستمی با اشاره به استقرار ۱.۲ صنایع فعال کشور در چهارمحال و بختیاری افزود: هم‌اکنون ۲۳ هزار نفر در ۹۶۶ طرح صنعتی فعال این استان مشغول به کار هستند.

وی به پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی ۴۰۰ طرح از مجموع ۲ هزار طرح صنعتی در حال اجرای استان تصریح کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های صنعتی جدید در چهارمحال و بختیاری، سهم این استان در طرح‌های صنعتی فعال کشور به ۲.۵ درصد افزایش می‌یابد.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است که حدود ۹۷۰ واحد صنعتی دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: