شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
عجب شیر پرس - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان گفـت: ۷۰۰ میلیارد تومان در جریان سفر رییس‌جمهور به اصفهان برای تکمیل طرحهای نیمه تمام استان اختصاص یافت.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سید علی مدینه روز پنجشنبه افزود:  ۳۰۰ طرح آموزشی و پرورشی با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان وجود دارد که  برای تکمیل این طرح‌ها به یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که بخشی از آن در مصوبات سفر رییس‌جمهور به این استان تامین شده است.

 معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان با بیان اینکه خیران بازوی توانمند آموزش و پرورش هستند گفت: باید به خیران توجه ویژه شود و تا جای ممکن آنها، مورد تکریم قرار بگیرند.

وی ادامه داد: امسال نیز دستگاه تعلیم و تربیت استان با چالش‌هایی از جمله کمبود نیروی انسانی، فضا و تجهیزات مواجه است که تاکنون با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بخش زیادی از آن مرتفع شده است.

مدینه یادآور شد: در بخش نیروی انسانی اولویت با تکمیل کلاس درس است و هیچ کلاس درسی نباید بدون معلم باقی بماند و در این زمینه نیاز است به صورت ویژه به موضوع پروژه مهر پرداخته شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان ادامه داد: در حوزه پژوهش استفاده از معلمان خوشفکر جوان  مورد تأکید ویژه قرار گیرد و پژوهش‌ها باید به سمت کاربردی شدن پیش برود.

بیش از ۹۰۵ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته در  پنج هزار واحد آموزشی در استان اصفهان تحصیل کردند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: