پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
عجب شیر ما - باشگاه تراکتورسازی تبریز که در فصل جاری لیگ برتر با کاهش تعداد تماشاگرانش مواجه است، بازی فردا مقابل سپاهان را رایگان اعلام کرد در حالی که بازی خانگی قبلی این تیم نیز رایگان شد اما تماشاگران استقبالی از آن نکردند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، هرچند اعلام رایگان بازی های تیم های پرطرفدار در لیگ برتر مثل پرسپولیس و استقلال در تهران پاسخی مثبت از سوی هوادارانش گرفته است، اما این داستان در تبریز به دلیل حواشی موجود در باشگاه تراکتورسازی و تنش بین هواداران و مدیرعامل هرگز پاسخ مثبتی دریافت نکرده است.
قطع ارتباط مدیرعامل غیربومی باشگاه تراکتورسازی با هواداران و وجود انبوه بازیکنان سرباز غیربومی باعث شده در فصل جاری لیگ برتر، این باشگاه مردمی به شدت با ریزش تماشاگران روبرو شود به طوری که در تعداد زیادی از بازی های خانگی تعداد تماشاگران به عدد تعجب برانگیز 500 تا یکهزار نفر نیز رسیده است.
رایگان اعلام شدن بازی هفته 19 تراکتورسازی با پدیده مشهد نیز دردی از باشگاه تبریزی دوا نکرد و در عین تعجب همگان تنها حدود دو هزار نفر از این بازی استقبال کردند که در نیمه دوم نیز این رقم با تغییرات وضعیت آب و هوائی به نصف کاهش پیدا کرد.
تماشاگران نقطه سنج آذربایجان بارها در حمایت از تیم های ورزشی دیار خود همواره ثابت کرده اند که در مراحل حساس و بغرنج می توانند با پشتیبانی های خود برگ برنده ورزشگاه های مختلف باشند، که بدون تردید انتظار می رود در بازی حساس فردای تراکتورسازی با سپاهان طلسم خالی بودن ورزشگاه بزرگ یادگار امام (ره) بشکند و هواداران نه برای حمایت از فرد یا افرادی خاص بلکه برای حمایت از باشگاه خود وارد عرصه شوند.
باید تا ساعت برگزاری بازی تیم های تراکتورسازی و سپاهان منتظر ماند و دید آیا قهر تماشاگران تبریزی با تراکتورسازی پایان می یابد و آشتی دوباره آنها با ورزشگاه کلید خواهد خورد؟
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به عنوان یکی از پرهوادارترین تیم های ایران همواره نتایج درخشانی را با حمایت هوادرانش در لیگ برتر و جام حذفی طی سال های اخیر کسب کرده اما در فصل جاری با کاهش تماشاگر مواجه شده و از مجموع 10 بازی خانگی تنها صاحب یک برد مقابل سایپا در هفته نهم لیگ برتر شده که نقطه ای نگران کننده برای این تیم است.
شش تساوی و دو شکست نتایج تاسف بار تراکتورسازی در بازی های خانگی است.
دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان راس ساعت 15 و 15 دقیقه فردا / پنجشنبه / در ورزشگاه یادگار امام خمینی (ره) برگزار می شود.
برچسب ها: تراکتور ، سپاهان
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: