دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
سرلشکر باقری:
عجب شیر پرس - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خوشبختانه امنیت پایدار در کشور حاکم است، در زمین و هوا شرارت و تحرکات دشمنان را رصد می‌کنیم.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه سنندج گفت: خدا را شکر می‌کنم که فرصتی شد به سرزمین کردستان بیایم وعرض ارادت و سلام به مردم خونگرم کردستان داشته باشم.

وی هدف از این سفر را سرکشی به نیرو‌های مسلح، بررسی موضوعات مربوط به نیرو‌های مسلح، امنیت منطقه و بخصوص مرز‌های کردستان و فعالیت‌های نیرو‌های مسلح در همکاری با دولت و کمک به مردم عنوان کرد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران می گوید: طی جلسات یک ماه بررسی‌های کامل ارکان گوناگون ستاد کل در نیرو‌های مسلح کردستان بوده است بتوانیم تصمیمات لازم را بگیریم.

سردار باقری گفت: بحمدالله وضعیت امنیت هم کردستان و هم مرز‌های آن فوق‌العاده خوب است و مشکلی نداریم بعضا شرارت‌های  پراکنده‌ای وجود دارد که نیرو‌های مسلح هم مرزبانی انتظامی، هم سپاه پاسداران و هم ارتش همه از زمین و هوا مشغول فعالیت هستند و امنیت پایداری در منطقه حاکم است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: