پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق قزوین
عجب شیر پرس - معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق قزوین گفت: ۴۰۰ مشترک برق قزوین به عنوان مشترکان فوق مصرف به علت عدم رعایت الگوی مصرف توسط این شرکت اخطار دریافت کرده و در صورت ادامه این روند، برق آنان قطع خواهد شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سیدمحمد قافله باشی روز سه شنبه اظهار داشت: متوسط میزان ماهانه مصرف برق خانگی در زمان اوج پیک مصرف که از خرداد تا شهریورماه در نظر گرفته شده، ۳۰۰ کیلووات است و در صورتی که هر خانوار یک کیلووات از مصرف خود کم کند به ازای آن ۵ هزار ریال از بهای برق مصرفی آنان کاسته خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه روند افزایش دمای هوا در سطح منطقه، هم اکنون مصرف برق استان به ۷۸۸ مگاوات رسیده و به همین دلیل از شهروندان و مشترکان قزوینی درخواست داریم تا در زمان پیک مصرف، یعنی از ساعت ۱۱ تا ۱۷ ضمن استفاده از دور کند کولرهای آبی، در صورت استفاده از کولرهای گازی، میزان دمای آن را برروی ۲۴ یا ۲۵ تنظیم کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: شهروندان توجه داشته باشند که اواخر هفته جاری شاهد برگزاری کنکور سراسری خواهیم بود و به همین علت و با توجه به افزایش میزان دمای هوا در روزهای یاد شده، شهروندان با رعایت الگوی صحیح مصرف و خاموش کردن لوازم برقی خود، این شرکت را در توزیع پایدار برق یاری کنند.

معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق قزوین، سهم مشترکان عمومی و اداری استان در کاهش میزان مصرف برق را ۵.۵ درصد اعلام و افزود: خوشبختانه با کنترل مصرف و کاهش ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی این میزان به ۷ مگاوات رسیده و بعد از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه نیز به میزان ۱۶ مگاوات نیز رسیده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: