پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
عجب شیر پرس - رئیس پلیس فنای استان زنجان از شگرد جدید کلاهبرداران با نام اپلیکیشن یارانه من خبر داد و گفت: در این روش کلاهبرداران با ارسال پیامکی حاوی لینک‌های آلوده کاربران را ترغیب به لینک و نصب اپلیکیشن یارانه من کرده و از این طریق کلاهبرداری می‌کنند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری فارس، احمد موسوی، رئیس پلیس فنای استان زنجان در زنجان اظهار کرد: مجرمان سایبری با سوء استفاده از سادگی افراد،پس از کلیک بر روی لینک بد افزار اپلیکیشن «یارانه من» بر روی گوشی همراه هوشمند نصب و از این طریق اطلاعات حساب بانکی مورد سرقت قرار می‌گیرد.
رئیس پلیس فنای استان زنجان تاکید کرد: شهروندان گرامی می‌بایست اخبار و اطلاعات مربوط به واریز هرگونه یارانه معیشتی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را از طریق رسانه‌های ملی و رسمی کشور پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه سامانه hemayat.mcls.gov.ir تنها مرجع رسمی برای ثبت نام و پیگیری مربوط به یارانه‌های معیشتی است، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی یا با شماره تلفن 096380 با پلیس فتا در میان بگذارند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: