پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
عجب شیر پرس - فرمانده سپاه ناحیه عجب‌شیر گفت: گردان های بیت المقدس و کوثر در قالب طرح عملیاتی شهید سید محمد حجازی با اجرای موفق رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۲، آمادگی کامل خود را به نمایش گذاشتند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سرهنگ شاه محمدپور در مراسم اختتامیه این رزمایش افزود: رزمایش با محوریت دفاع از کوی و برزن و آرام سازی اغتشاش‌ها توسط نیروهای واکنش سریع گردان‌های بیت المقدس انجام شد.
وی گفت: در این رزمایش آموزش هایی چون امداد و نجات، تخمین مسافت آموزش و کنترل اغتشاش ها و مقابله با ناآرامی ها، ایست و بازرسی، بصیرت افزایی، راهپیمائی تاکتیکی و آشنائی با سلاح سبک و سنگین سازمانی تخصصی برای نیروهای شرکت کننده برگزار شد.
سرهنگ شاه محمدپور افزود: هدف از اجرای این رزمایش ارتقاء توان بسیجیان در سطوح مختلف و آمادگی در مقابل تهدیدهای دشمن و به ویژه نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه بود.
وی گفت: بسیج مجموعه ای از افراد مومن، فداکار، بانشاط و با بصیرت است که همیشه و در همه صحنه ها حضور فعال داشته و در دوره های مختلف از جمله در هشت سال دفاع مقدس و بسیج سازندگی نقش آفرینی کرده است.  
رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۲با محوریت برنامه های حوزه های مقاومت آغاز و اجرای برنامه اصلی رزمایش در اردوی ۲ روزه با حضور نیروهای مستقر برگزار شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: