پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
عجب شیر پرس - معاون فرماندار عجب شیر با بیان اینکه تنها یک مرکز ترک اعتیاد در شهرستان وجود دارد، گفت: شرایط و امکانات این کمپ برای نگهداری و درمان معتادان مناسب نبوده و پاسخگوی نیازها نیست.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، رضا عاشقی روز پنجشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان عجب شیر با بیان اینکه دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای خانواده ها ضروری است، گفت: آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه به خصوص خانواده ها در یادگیری مفاهیم مختلف در مواجهه با مصرف و پیشگیری از اعتیاد و انتقال این مفاهیم به فرزندان نقش اساسی در پیشگیری از اعتیاد دارد . 
وی افزود: در خصوص آموزش آشنایی با آسیبهای اجتماعی و مواد مخدر می بایست کلیه اقشار جامعه ورود پیدا کرده و تمامی دستگاه های مرتبط با توان مضاعف فعالیت کنند .
معاون فرماندار عجب شیر افزود: حرفه آموزی معتادان متجاهر باید در اولویت برنامه‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سطح شهرها و روستاها باشد، البته مبارزه با مواد مخدر نیاز به یک حرکت بسیجی و جهادی دارد.
عاشقی خواستار نظارت بیشتر بر مراکز و درمانگاه های درمان اعتیاد شد و گفت: جمع آوری، درمان، بازگشت به جامعه و ایجاد اشتغال برای معتادان بهبود یافته باید در یک راستا و بازه زمانی تعیین شده انجام شود و از هم منفصل نباشد.
معاون فرماندار عجب شیر برخورد قاطع با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر را از اولویت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان عجب شیر اعلام کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: