پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
اسلامی خبر داد:
عجب شیر پرس - با حضور مدیر امور زراعت، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان و مدیر جهادکشاورزی شهرستان عجب شیر از سیب زمینی کار نمونه استانی همزمان با اولین برداشت محصول سیب زمینی در شهرستان عجب شیر تجلیل به عمل آمد.

 به گزارش عجب شیر پرس به نقل از یانا، احمد اسلامی گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه تولید محصولات کشاورزی در کشور، کشاورزان بایستی بدانند اگر می خواهند موفق عمل کنند و درآمد خوبی برای معیشت زندگیشان داشته باشند بایستی از رهنمود های تحقیقات ، آموزش و ترویج کشاورزی بهره مند شوند تا بتوانیم به امنیت غذایی دست یابیم .

   آیت الله عبادپور مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان نیز ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی،  اهداف اساسى توسعه کشاورزى و افزایش تولیدات کشاورزى را در راستای یادگیری یافته های نوین کشاورزی و ایجاد درآمدکافى براى افراد کم درآمد که نتیجه آن جلوگیرى از مهاجرت بى رویه روستاییان به شهرهای بزرگ بوده بیان کرده و ایجاد انگیزه برای تولید کنندگان و انتقال تجارب موفق آنها را از اهداف مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی یاد کرد.

 احمد اسلامی در ادامه  اظهار داشت : حضور مدیر زراعت استان و دیگر مسئولین ستادی در کنار کشاورزان و دیدار مستقیم آنها در سال تولید و دانش بنیان و امنیت غذایی نشان از اهمیت توجه بیش از پیش به تولید دانش محور دارد .

   گفتنی است در پایان لوح تقدیر و هدیه مهندس فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به کشاورز نمونه امیر هدایت در راستای تولید سیب زمینی سالم  اهدا شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: