يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
ایرنا- معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: 240 هزار نفر در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر واجد شرایط رای در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، ظفر محمدی، در گفت و گوی  افزود: براساس آخرین سرشماری امسال، از این تعداد 190 هزار نفر واجد شرایط رای در شهرستان مراغه و 50 هزار نفر در عجبشیر هستند.
وی اظهار کرد: در زمان کنونی آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات در این حوزه فراهم بوده و ستاد انتخابات این شهرستان برای اخذ آرای تمام افراد واجد شرایط تدابیر لازم را پیش بینی کرده است.
فرماندار ویژه مراغه یادآور شد: با توجه به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات، همه باید تلاش کنند این حماسه سیاسی در شان نظام و با اخذ آرای بیشتر نسبت به انتخابات گذشته برگزار شود.
محمدی، ادامه داد: انتخابات از شاخص های ماموریت و مشروعیت نظام است و حضور حداکثری و مشارکت آگاهانه مردم در صحنه حائز اهمیت می باشد زیرا که حضور اجتماعی مردم از سرمایه های عظیم انقلاب اسلامی ایران در عرصه سیاسی است.
وی، گفت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی 38 نفر برای نمایندگی در این حوزه ثبت نام کرده بودند که 21 از آنان توسط هیات نظارت استان تایید صلاحیت شده اند.
هفتم اسفند سال جاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت مشترک همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان های مراغه و عجبشیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع شده و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 72 درصد از 205 هزار نفر جمعیت حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر در انتخابات شرکت کرده بودند.
برچسب ها: ظفر محمدی ، عجب شیر ، مراغه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: