جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
معاون فرماندار عجب شیر گفت :
معاون فرماندار عجب‌شیر گفت: آنچه که باعث بقای نظام اسلامی‌شده فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایثار، رضا عاشقی معاون فرماندار این شهرستان به‌اتفاق احمد خیرخواه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رئیس هلال‌احمر، مسئول ایثارگران سپاه و ارتش به‌منظور تکریم جامعه معظم ایثارگری با خانواده شهید والامقام «رضا مقنی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار که به مناسبت میلاد حضرت ثامن‌الحجج علی ابن موسی‌الرضا(ع) و گرامیداشت دهه کرامت صورت گرفت، معاون فرماندار عجب‌شیر گفت: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگرانی است که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.
رضا عاشقی تصریح کرد: آنچه که باعث بقای نظام اسلامی‌شده فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهدا، قرآن را به‌عنوان یک راهبرد و یک رکن زیربنایی در تقابل با باطل تفسیر و خاطرنشان کرد: متوسل شدن به قرآن و اهل‌بیت همان موتور محرکه‌ای بود که ظرفیت و توانایی لشکریان حزب‌الله را در حد بسیار قابل‌توجهی افزایش می‌داد.
در ادامه رئیس بنیاد  شهید عجب‌شیر با اشاره به اینکه شهدا پرچم‌داران و طلایه‌داران حرکت الهی و دفاع از فرهنگ اسلامی هستند گفت: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و احیای فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسئولین نظام است.
وی در پایان تأکید کرد: امید است بتوانیم با خدمتگزاری به خانواده معظم و محترم شهدا و ایثارگران رهرو صدیق راه شهدا  باشیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: