جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
بختیاری:
عجب شیر پرس - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کارآفرینانی که برای ۲۰ مددجو شغل ایجاد کنند، تا سقف دو میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به آنان پرداخت می‌شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم، سید مرتضی بختیاری پیش‌ازظهر امروز در همایش اشتغال که اردوگاه علی‌ابن‌ابی طالب(ع) کمیته امداد در روستای قار این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن ولادت با سعادت امام رضا(ع) اظهار داشت: از اینکه افتخار نوکری مددجویان این نهاد حمایتی در کشور و در استانی همچون کردستان که بیش از پنج هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب کرده که باعث افتخار است.
وی با بیان اینکه امید برای حل مشکلات استان کردستان با وجود نماینده ولی‌فقیه، استاندار و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری بسیار بالاست، گفت: رهبری حکیمانه و مدیریت عالی رهبر معظم انقلاب باعث امیدواری و دلگرمی است، تمام تحلیل‌گران سیاسی دنیا بر این مهم اذعان داشته که اتفاقات خوبی در کشور افتاده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با ابراز خرسندی از اینکه شیعه و سنی به اهل بیت(ع) ارادت و محبت قلبی دارند، تصریح کرد: حرم‌ منور رضوی و امام مهربانی‌ها به مرکزی تبدیل شده که هر کسی به این محل رو کرده است، دعایش مستجاب شده و بیماران زیادی شفا یافته‌اند.
وی با اشاره به اینکه امروز جشن اشتغال‌زایی برای سه هزار نفر برگزار شده است، افزود: با وجود ظرفیت‌های فراوان اما متاسفانه محرومیت در استان کردستان زیاد است که با هماهنگی مسئولان ارشد استانی می‌توان مشکلات را حل کرد.
بختیاری با ابراز تاسف از اینکه آنچنان که باید و شاید از ظرفیت‌های استان کردستان استفاده نشده است، خاطر نشان کرد: در سال گذشته اشتغال‌زایی برای شش هزار و 340 نفر از مردم استان کردستان برنامه‌ریزی شده بود که بیش از هفت هزار شغل و بیشتر از هدف‌گذاری محقق شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: استانی‌هایی که تا پایان آذرماه بتوانند سهم اعتبار اشتغال‌زایی خود را جذب کنند، اعتبار بیشتری به آنان اختصاص خواهد یافت.
وی اعلام کرد: کارآفرینانی که برای 20 مددجو شغل ایجاد کنند، تا سقف دو میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به آنان پرداخت می‌شود.
رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به جزئیاتی از دیدار سال 98 با رهبر معظم انقلاب گفت: حضرت آقا فرمودند اشتغال‌زایی که ایجاد خواهد شد را ادامه دهید که در این راستا در سال‌های 98تاکنون از آنان حمایت شده است.
وی با ذکر اینکه امسال برای نخستین بار در دولت سیزدهم تسهیلات اشتغال در هفدهم فروردین ماه 25میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه کمیته امداد و 10هزار میلیارد تومان کمیته امداد به حساب بانک‌های عامل واریز و پرداخت و تسهیلات آغاز شد، عنوان کرد: بدون شک با برنامه‌ریزی‌های انجام شده می‌توانیم 30هزار اشتغال در کردستان ایجاد کنیم.
بختیاری با اشاره به اینکه سه هزار و 208 یتیم و پنج هزار 580 محسنین و بدسرپرست در استان کردستان وجود دارد، یادآور شد: در سال گذشته 138 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک مردمی در استان جمع‌آوری شده که قابل تقدیر است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: